»Z uvajanjem novih in optimizacijo obstoječih klicnih centrov ter z objavo neposrednih kontaktnih podatkov delavcev ZZZS-ja na spletu in z uvajanjem ter spodbujanjem spletnih elektronskih rešitev ZZZS-ja vedno učinkoviteje razbremenjuje svoje vstopne telefonske točke ter izboljšuje dostopnost svojim strankam do informacij in storitev.«
»UKC Ljubljana si prizadeva povečati dostopnost do zdravstvenih storitev v okviru javne zdravstvene dejavnosti, pa tudi z morebitnim uvajanjem samoplačniških ambulant. A te ne smejo pomeniti preusmerjanja pacientov ali preskakovanja čakalnih vrst.«
»Digitalizacija in te rešitve približujejo pravosodne storitve državljanom. Za to, da lahko do teh storitev na lažji način dostopajo, pa tudi hitreje in učinkoviteje.«
»Z njim bi pridobili osem operacijskih dvoran, nove prostore sterilizacije ter prostore za pooperativno nego. S tem ocenjujemo, da bi lahko tudi povečali dostopnost do naših storitev in skrajšali čakalne dobe.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju